Sneaky Dragons - Vecka 9

Asså när Karin får bestämma då blire faktiskt ponnyvecka! 
Eller så kanske jag och Haley hade en liiiten del av valet av häst att ha under veckan haha.
 
Vi började iaf i måndags med att samlas jämte slottet, där vi samlades lite tidigare än vanligt och fick tag på denna vackra bild :3 
Vi körde iaf små challengers och hade jag hade askul dem stunderna jag fick vara inne och spela.
På mina 3 timmars spelande totalt den dagen så krashade sso totalt 7 gånger för mig så jag var tungen att starta om datorn. Efter ha hotat sso lite muntligt och inför alla på ts så kunde det faktiskt bete sig normalt och jag fick leka klart med mina kära medlemmar utan problem. 
 
Tyvärr så förlorade vårt lag man vi hade kul ändå :D 
Vi delades upp i två lag, Lag Svart blev Dark Core laget och Lag Gul blev Bananerna. Jag tillhörde Dark Core laget. 

Första utmaningen var att försöka komma upp på frisörstaket vid Steves. Svårt när man aldrig vart där och lekt tidigare men jag och Ellie lyckades komma upp bägge två och väldigt fort. :3 
Efter det brummade vi vidare mot det övergivna huset i Hollow Woods. Bara där fick jag 2 krasher, så missade rätt så mycket men dem körde iaf flaggtävlingar där jag inte vet hur det slutade. :/ 
Sen brummade vi till galoppbanan där vi skulle köra slalom mellan armeringsjärnen, Ellie och Haley visade hur det skulle se ur och kammade hem 2 poäng till Dark Core. 
Jasper fick sedan besök av oss där det skulle tävlas på hans ena bana, Tror ställningen var jämt vid detta laget och efter några korta minuter brummade vi vidare till Håka - Kråkan, där Karin bjöd på gåtor och om jag inte minns helt fel så tog vi poänget där.
Sista grejer vi skulle göra var att försöka överleva ner för ett stup och hela laget var tvungen att komma ner för att man skulle få poäng. Tyvärr var Bananerna lite mer rediga än vi så dem kammade hem vinsten och även hela eventet. Men vi hade kul ändå :D 
 
Tisdagen bjöds på påwnie lektion vid Fårhagen i Frigrove. Vi var riktigt rediga jag och Spöket. Vi försökte iaf, han hade lite för mycket energi men han var inte så svår att få tillbaka på jorden igen ehehe :p 
 
Onsdagen skulle vara tävling mot en anna klubb och även möta men vi valde att ställa in båda två. Vilket är tråkigt men ibland händer det grejer. 
 
Torsdagen bjöds det på Slenderman
Läskigt som bara den!
Jag och många fler var asrädda och vissa gånger gick det nästan vägen och andra gången gick det inte så bra. Ont i halsen hade jag iaf efter eventent eheehe
 
 
Fredagen så firade vi söta Eden. Hon fyllde nämligen år. Vi var inbjudna till lite mysigt födelsedagsfirande på resturangen på Vingården. Vi satt innan och skrapade fram denna underbara dikt till henne också, thihi ^^
 
 Hipp hipp hurra för Eden idag! Sneaky Dragons kommer här och hoppas på att få äta dessert.
Vi gillar både glass och tårta, hoppas du inte börjar gråta.
Vilken tur att du bjudit just oss ikväll, även om vi har lite mjäll.
Ikväll är du lika het som ett element, men snart är du dement.
Det är okej vi vet hur det känns, men vid den åldern slipper man i alla fall sin mens!
 
Vi alla hade jättekul och Nemo filmade lite med så det kommer att dyka upp här också :) 
Bilder och filmklippet kommer i veckan :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback