Tågelitåg!

Tjolahopp!
När ni läser detta så är jag på väg till min storasyster. Sitter säkert på tåget nu eller så har jag nog kommit fram, kommer ej ihåg hur lång tid tågresan skulle ta. :/ Anyway. kände att jag behövde komma bort lite och sen imorgon ska vi åka till Ullared. :3 
Hört även att Haley, Felicia och Simone ska vara där under dagen så får väl se om man hittar dem. 

Ville bara dela med mig av detta och så hörs vi och ses vi framöver!
Puss
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback