Thowback Thursday

Den gamla goda tiden då folk inte laggade fram för att få dagens bästa.
Ja, jag gillar inte laggare. 
Dem kan få spela på en egen server och lagga tillsammans. 
 
Jag var iaf sjukt glad över att få denna överraskningen i min låda den 2013 - 09 - 19. :)




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Cassandra Mastersmith

Så du fick de när du kört alla banor? Älskar era videos och hälsa klubben från mig!!

Svar: Yepp, fick inte på vissa banor men en hel del iaf :)
silverknight.blogg.se

2015-03-17 20:41:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback