Vackra Kungen

Kan inte förstå att drömhästen finns i detta pixelspel. 
Eller hur man kan ha känslor för en pixelhäst... <3
 
Har du känslor eller speciellt band till någon av dina hästar/ponnyer på StarStable? :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Julie

Japp! Min frieser hingst =) Älskar honom!!! <3

2015-03-31 18:25:55
URL: http://juliequeenfall.blogg.se
alexandra lighttree

hej jag älskar alla mina hästr på sos men absolut så har jag ett stort band till den kol svarta frisen på steges gård ville faktis ha den redan när jag börja spela o nu gör jag allt med han love him

Svar: Åh vad kul att höra! :)
silverknight.blogg.se

2015-03-31 20:16:08
Felicia Wolfstreet

Hej jag har ett stort band till alla mina hästar jag skulle inte byta ut dom mot alla sc på hela sso men jag har ett speciellt band med min frisser hane och till min svarta oldenburger💚

Svar: Det blir roligare att ha ett band till dem. Och man köper ju inte en häst bara för att ha en till i stallet liksom ^^
silverknight.blogg.se

2015-05-24 10:25:39
Elin Dragonfall

Vet att detta inlägg är några månader gammalt men blev lite nyfiken :)

Jag ÄLSKAR min starthäst (jag älskar förstås alla mina hästar men han är något extra)! Det var tack vara honom som jag lärde mig rida och vi har upplevt så mycket tillsammans! Han är liksom min lilla älskling! :3

Svar: Ja men precis, man har ett speciellt litet band till sin starthäst :D
silverknight.blogg.se

2015-06-30 10:01:55


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback