Champ på den Asiatiska servern

Yes, jag har nu kommit relativt högt upp i level så vågar ställa upp i champ och även ha en chans på att plocka en rosett där ifrån. 
Det roligaste på ett sätt, är att man får kämpa mer än vad man får göra mot vissa spelare på AirStar och även att det är bara 1 enda championat grupp med alla olika levlar på gubben med i :D  
WaterStar (asiatiska servern´s namn) så är det inte så värst mycket folk på champen. Så ja tihihih. 
 
Första championatet jag ställde upp i sen starthästen min blev level 15. Vi slutade på en andra plats :) 
 
Några timmar senare på samma championat slutade jag också på en andra plats.
 
Testade även Moorland champet och där kom jag också på en andra plats haha.
 
 
Några dagar senare fick jag även testa på Valedale champet och det slutade med en fin första plats. :D 
 
Yaaay :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Elsa Miststreet

Hej Sture! Jag tycker otroligt mycket om dig och det du gör. Och på den där användaren är din klädstil väldigt lik Johanna Dragonborn's! Men snygg är den då iallafall!!! ;) //Lennart Miststreet :)

Svar: Hej Hej, Mjo fullt möjligt att dem är lika då man kan inte köpa så mycket bra saker i låg level och sen kanske för att Johanna Dragonborn är mitt svenska server 2 konto :)
silverknight.blogg.se

2015-05-15 15:50:45
Amanda Mystredawn

Roligt att du viner ch jag brukar inte göra det

Svar: Ju mer man ställer upp i dem så har man större chans att vinna dem :)
silverknight.blogg.se

2015-05-16 08:21:47
Alva Pandawood

Hej! Hur kommer man till den servern? <3 Tacksam för svar <3

//Alven

Svar: Det är ingen server man kan flytta till utan när en kompis var i Kina så skapade hon kontot till mig :)
silverknight.blogg.se

2015-05-22 16:02:14
URL: http://pandawood.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback