Eeehh...

Asså jag orkar inte. 
Ja dem jobbar hårt för att få spelet att funka och det ena och det andra. Men ge er spelare lite mer info kanske? Detta dök upp nyss från deras Facebook sida. Tänk på era spelare som inte har tillgång till Facebook och kanske uppdatera lite mer saker på nyhetssidan på hemsidan som ni sen kan ta bort när allt funkar? 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Anonym

Jag blir så trött att infon kommer så sent också. Jag själv tycker det är jättebra att de fokuserar på att förbättra spelet, men de kunde gått ut med att uppdateringen flyttas tidigare. Om de sagt det igår eller imorse så hade det varit fine med mig, men nu har jag liksom taggat hela dagen för ingenting haha.

Svar: Ja men precis! Asså vi får inte mycket info från teamet och det är fruktansvärt surt.
silverknight.blogg.se

2015-05-20 16:40:06
URL: http://starstablecapucine.blogspot.se
Capucine Papapoulos

Glömde tydligen fylla i namn, men bloggadressen kom med. Det var i alla fall jag haha.

2015-05-20 16:40:48
URL: http://starstablecapucine.blogspot.se
Stephanie Oldwood

Tycker att de borde lägga ut infon om vad son händer under uppdateringen när de börjar arbeta med den, hoppas att de lyckas med att förbättra spelet, är så trött på alla fatal!

Dock så går det ju att komma in på deras fb-sida utan att vara inloggad, bara att googla "starstable facebook". Men ogillar ändå starkt att de lägger ut mer info på FB än på deras egna sida..

Svar: Jo men precis, men jag tänker ju liksom barn som kanske inte ens vet om att dem har en Facebook sida liksom utan bara tänker på deras hemsida och ja, där för man ju knappt någon info :(
silverknight.blogg.se

2015-05-20 21:10:04
Anonym

Jag har tex inte Facebook förfan vad tänker dom med?

Svar: Tyvärr så tänker dem inte ibland. Men hört att även om man inte har Facebook så ska man endå kunna se vad dem skriver. Men jag vill gärna ha mer info på deras hemsida än en Facebook sida liksom.
silverknight.blogg.se

2015-05-24 10:14:34


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback