Ehh, ibland blire inte som man tänkt sig.

 
En spelare ville som sagt att jag skulle upplösa min klubb för att joina hennes när jag sa att min klubb var full när hon undrade om hon fick gå med. Asså ibland blire som sagt inte som man tänkt sig. ^^
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emma Shortroad

Haha vad ska man säga?
Det sker väldigt ofta nu att vi stöter på märkliga spelare och deras sätt att skriva till oss, haha :P

2015-05-08 12:56:42
URL: http://emmashortroad.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback