Ehm... Jadu...

I lördags kväll/natt lekte vi lite med söta, underbara och vackra Ambra. Eller ja, lekte och lekte, vi var hennes livvakter men tydligen så uppskattades inte det. :/ 
Det var Jag, Felle, Sasha, Haley, Natta och Marcus, i nästan likdan outfit och häst.
Då jag var tvungen att ha full fokus på Ambra´s minsta rörelse så tog jag bara dessa 3 korten då hon var någorlunda still.
 
Vi skapade en slag formation som vi skulle stå i så fort hon var still och ja, vi lyckades alla gånger hon stannade. Vi var hur duktiga som helst och höll henne sällskap i nästan 40 minuter. Minsta lilla rörelse hon gjorde och vi hängde på. Vi hade jättekul och Ambra fick hänga med oss helt privat och vi alla vet hur mycket hon älskade det :D 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ambra Bunnysmith

Hahah ja det var så kul, tack för det ;)

2015-05-11 12:18:25
Anonym

hiihih ... hon älskade det ;D
och hon njöt !! ;D

Ni var super fina <3

Svar: Precis! :D
silverknight.blogg.se

2015-05-11 20:22:26


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback