Hästköp

Natten mellan torsdag och fredag så hittade jag en liten vilsen Haley inne på sso som ville ha ny häst. Jag tänkte att jag hjälper henne och försöka få henne ner till ponnypråmen och vi kom ner och jag visade den underbart söta vackra påwnien som jag vet innerst inne att hon vill ha, men just denna natt var hon väldig svår tyvärr :/ 
 
Vi rörde oss vidare och åkte färja till Jarlaheim där vi sen sprang till Goldspurs gård och kikade på en väldigt vacker pålle 
 
Det slutade med att Haley kom hem med en WestEagle tror jag hon döpte den till :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Melissa Crazypie

Haha Haley;D

2015-05-26 20:39:45
URL: http://threessofriends.weebly.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback