Hur det gick till när jag gick med i Sneaky Dragons

Allt började med att jag lärde känna en sso-spelare på sidan howrse.se (även det ett hästspel). Vi pratade lite om sso i allmänhet och och kom in på ämnet klubbar. Jag var just då klubblös eftersom min, Nemo (yes jag kände henne innan Sneaky Dragons!) och Violet's klubb upplösts. Det är en skum historia, jag ägde klubben men upplöste den aldrig. Fick aldrig något svar på varför den försvann från supporten heller, morr! Tur i oturen kanske?

Hur som helst, spelaren jag pratade med (jag tänker inte nämna namnet på spelaren eftersom det här med att hänga ut andra spelare inte är min grej!) kom in på det här med klubbar. H*n berättade att stämningen h*n och Evelina var med i inte var så bra och att de funderade på att skapa en egen klubb. Jag mötte upp dem i spelet och pratade lite med Evelina för första gången. Kommer ihåg det så väl, vi stod utanför Moorlandstallet och det var kväll, jag vet inte om det var den kvällen de båda lämnade sin dåvarande klubb... Hur som helst så skapade de Sneaky Dragons tillsammans kort därefter! Jag ville så klart gå med på en gång, jag ''kände'' ju både ägaren (Evelina) och den andra spelaren. Döm om min förvåning när jag upptäckte att Nemo var med i samma klubb, återföreing deluxe! Så glad! Kort därefter så gick även några av mina andra vänner sen tidigare klubbar med, men tyvärr så tror jag att de slutat spela... Har inte sett dem inne på länge i alla fall.

Jag är så sjukt glad att jag bestämde mig för att ge den där nyskapade klubben en chans, den har vuxit från en liten bebisklubb till en av de största klubbarna i spelet. MEN jag har sagt det förut och jag säger det igen: Det hade inte spelat någon roll om det fortfarande var en liten klubb. Jag är med för människorna som är med klubben, inte för att bli känd eller för att åka snålskjuts på klubbens fans. Sneaky Dragons är en härlig blandning av olika personligheter! Tack vare Sneaky Dragons har jag fått lära känna några av de mest underbara människorna på den här planeten, flera av dem ser jag som några av mina närmaste vänner idag! De är helt galna, och helt underbara! Det känns verkligen som att man hittar vänner för livet i klubben!
Tack Evelina för att du förde oss samman!
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Claire Masterknight

Det är Haley där till vänster, men är det hon IRL till höger? Visste inte att hon hade tung-pearcing :)

Eller är det du Evelina? Någon gång i ett inlagg sa du att du hade rött hår. ;)

Svar: Det är Haley på bägge bilderna. Den till vänster är hur hon brukar se ut inne i spelet och den till höger är en irl bild på henne :)
silverknight.blogg.se

2015-05-04 16:43:01


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback