Konfetti *.*

Tävlade firgrove Championatet på Haley´s konto i helgen, gick till viss del bra och till viss del dåligt. Vi kom på en fjärde plats men ja, det var kul och jag fick mer träning inför kommas skall med snabb quarter.
Ni som följer mig på instagram kanske har sett, men jag har köpt en svart quarter... 
Anyway, tillbaka till inlägget. 
Efter jag gick i mål så fotade jag denna bild som jag gillade lite extra, den var typ cool :3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback