Namnbyte i Fort Pinta?

Har man alltid kunnat byta namn hos hanhära i Fort Pinta? 

Och jag tycker fasktiskt att Dragonstone är passande till min häst så jag tänker då aldrig besöka honom mer. Riktigt oförskämd människa! 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Claire Masterknight

Ja alla de där typerna är väldigt oförskämda!

Man kunde börja byta hästnamn hos honom när man skulle köpa busskort, och sedan dess har det varit kvar. Han satt inte där innan. :)

Svar: Jaha, aldrig tänk på det tidigare :3
silverknight.blogg.se

2015-05-08 21:07:52
Adriana Mysteryyard

Haha, har också besökt honom ett antal gånger! Riktigt oförskämd är vad han är. Grrr...

2015-05-09 10:18:06


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback