Q & A

Hej Astrid! 
Sjukt kul att du diggar det jag gör och nu hoppas jag att du läser här, för nu kommer dina svar :3 
1. Ehm sen början av 2013, typish? Kommer faktiskt inte ihåg.
2. SSL har jag tyvärr inte spelet. Någon jag skulle vilja göra dock :) 
3. Oh, mjo kanske. Det är något jag vill göra men jag kan inte lova något om när det kommer något. Och tjejen i serien hette Melanie :3
4. Skapade klubben för att slippa klubbinbjudningar och sen ville några nära vänner joina och dem drog med sig sina vänner och ja här är vi idag :p
5. Jag är vuxen irl och iaf över 20 +. 
6. Jag har två katter. 
7. Yes, det har jag. 
8. Och ibland så rider jag. Min mor har 2 egna hästar som jag får rida när jag vill. 

Och yes, mitt irl namn är det, men föredrar Evelina eller Sture på spelet :) 

Hej! :D
1. Yes, jag har två stycken katter. 
2. Nej jag bor inte själv på det sättet. Bor med min pojkvän.
3. Klubben skapades för att slippa klubbinbjudningar. 
4. Nej verkligen inte. Vi alla är ett underbart gäng med daglig kontakt :') 
5. Nopp. 
 
Och du Lydia, DU är bäst! 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Astrid Spiderbrooke

Hej! Tack för svaren, du såg mig och Minna Eglefield igår :) Älskar din blogg ❤️

2015-06-01 15:15:38


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback