Q & A

Efter lite snack med Felle på ts så kom hon på en smart ide som jag ska göra :D 
 
Ni får helt enkelt skicka brev till min karaktär Johanna Dragonborn med frågor som ni alltid undrat över så ska jag försöka svara på dem och blir det för personliga frågor så kanske jag hoppar över dem.
När brevlådan där är full, kommer jag sätta mig och svara på era frågor här på bloggen.
Så vill ni får ni jättegärna komma på massa frågor :D 
Puss på er ! 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback