Sneaky Dragons - Vecka 19

Denna veckan har varit relativt lärorik faktiskt. 
Klubbens tävlingslag har nämligen visat oss i klubben genvägar på diverse banor runt om i jorvik. 
Vissa har jag redan fått sett tidigare och vissa lärde jag mig faktiskt under veckan. Får bara försöka mata in dem i huvudet och köra dem på banorna när jag både levlar och resultattävlar :3 
 
Måndagen började uppe hos Minka i spetsen av Felicia Nightlake och Sofia Goldknight !
Dock så höll jag både på att tvätta och att försöka göra käk under eventets gång så jag missade lite mycket. :( 
Men jag hann iaf med på första banan och även tävla på den. Sen när det var dags för dem andra två så var jag tvungen att lämna datorn och när jag kom tillbaka så hade hälften redan loggat ut :( 
Men jag hade kul den lilla stunden jag var med. 
 
Tisdagen så fick Ewa besök med Ellie Northfall och Victoire Winterfall i ledning. 
Här lärde jag mig iaf några genvägar på alla banorna och failade extremt mycket på Lilla Hoppbanan men lyckades på något skumt vänster ändå vinna och fick stå i final med Josefine Westforce på Emma´s skogsbana där jag plockade hem vinsten. Josefine kämpade och var jätteduktig men räckte tyvärr inte hela vägen. 
 
Jag fick en fin rosett av Ellie och Victoire efter eventet också. Titta så fin! :D ( BildkapadavVictoire )
 
Onsdagen vare möte som vanligt ^^
Men också lite fin sång då Bambi Deerhill fyllde år.
En avlångkram med två stycker nertabbade personer. 
 
Torsdagen fick Linn och Ridhuset fint besök utav oss :3 
Nina Bunnystorm och Amanda Wolfdaughter höll i dagens genvägs visningar. 
Ehh det började bra från min sida... 
19:31 loggar jag in i ren panik och inser då att jag är sen... (eventet började 19.30)
 
Det visade sig att alla satt på ts så dem hade stängt ner chatten och dem började skratta åt mig när dem såg det jag hade skrivit så jag blev lite ledsen i ögat. 
Eventet gick iaf jättabra och jag var med där och såg söt ut då jag redan kan genvägarna i Ridhuset :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback