Sneaky Dragons - Vecka 21

Denna vecka har det varit Western temavecka i klubben och jag har faktiskt inte var med så värst mycket på eventen.
 
Kikat in under dagarna och levlat min quarterpålle och sen inte vart inne mer. Inte mått så bra under veckan så har inte orkat helt enkelt. 
Ibland blir det så. 
Nya tag nästa vecka? 
 
Snodde iaf lite bilder från drakarnas egna bloggar :) 

Haley Rainstorm
 
 
Onsdagen vare möte som vanligt så då var jag faktiskt inne och höll i det ( som vanligt ) 
 
Torsdagen vare lektion som jag hjälpte till med. Nemo höll i allt och i slutet fick dem tappra drakarna testa på att valla kossor, Jag och Nemo var så fina :3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback