Underbara Örnar

Häromdagen fick jag äran att hänga med underbara söta Walking Eagles. Dem sprang runt lite hej vilt och fotade lite bilder. Jag frågade om jag fick följa med och kolla på dem då jag hade inget att göra alls och det slutade med att jag fick vara med på deras kort :') 
Jag hoppas att jag inte var ivägen och att korten blev fina. 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Eden Queenvalley

Du är bäst Sturis, och alltid välkommen <3

Svar: <3
silverknight.blogg.se

2015-05-07 18:38:39
URL: http://walkingeagles.weebly.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback