Annan header

Jag fick en annan header idé till min vinterdesign av Misshaley och det lät sjukt ballt. Men jag är kass på att redigera och tänkte typ att jag kan göra saker i typ 2D, fast det såg rätt töntigt ut så att det blev bra, men efter ha suttit med samma bild i flera dagar för att få det att se bra ut så orkade jag inte längre och insåg att tyvärr funkade inte iden. 
 
Såhär långt kom jag innan jag skrotade idén och påbörjade headern jag har idag ^^ 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback