Bäste håret!

Juste, förra veckan tror jag det var, fick jag Lennart till att skaffa sockervaddshåret! :D 
Helt hype asså! 
Titta så söt hon är i sitt hår *.*
 
#sockervaddshårettarsaktamensäkertöverjorvik




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Elin Dragonfall

Innan vi vet ordet av så kommer var ända spelare att gå runt med sockervadd håret och sedan kommer Sso teamet att ändra utseendet på allting som finns på Jorvik så att det ser ut som en godis-ö. Och till sist så kommer inte StarStable Online vara StarStable Online längre! Det kommer att vara StarCandy Online! xD

Svar: Omg ja! Bästa håret kommer att ta över Jorvik! :D :D
silverknight.blogg.se

2015-11-03 12:00:03
Stephanie Diamondfall

Varför har du 76 stjärnor, man kan väl bara ha 75? Eller laggade min dator upp sig så det såg ut som om du hade det bara.

Svar: Det är en bugg och nej jag vet inte hur man gör den.
silverknight.blogg.se

2015-11-04 07:30:57
URL: http://landofstarstable.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback