Bröderna Buttergood

 Träffa karaktärerna från det nya området Epona! Idag träffar vi bröderna Buttergood. Denna överklassfamilj lever uppe på Butter Hill och har varit en del av den mäktiga Epona-aristokratin i flera generationer. När familjen bara är en skugga av vad den brukade vara, är det upp till Junior Buttergood att försöka återta det som de en gång hade, och han viker inte undan för någonting. Men som tur är är inte alla de tre bröderna elaka...

 
Detta kom ut på StarStable´s Facebook sida.
Tänkte dela med mig av detta även ifall ni redan har sett det eller om ni inte har sett det :3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Kailey Silverdawn

Jag.Är.Så.Taggad på Epona! Ska bli sjukt spännande :D

2015-11-13 10:13:32
URL: http://silverdawns.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback