Dagliiiggga är såååå roliga....

Har påbörjat lite lätt att göra dagliga på det dåvarande asiatiska kontot som numera är flyttat till den australiska servern. Vet fortfarande inte varför dem har flyttat men ja, det kanske vi inte får reda på :/ 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Selma Frendtree

Baserat på den informationen som från sso in Staffan konto så har Water Star tagits bort och dom från Water Star flyttades till den Australiska servern

Svar: Och vart har man fått se denna informationen då? Jag har inte sett eller hört något alls nämligen :/
silverknight.blogg.se

2015-11-21 17:20:15
Lily Beebridge

Innan sso flyttade alla så loggade en Game Master in på servern och skrev att de skulle fixa några buggar på servern.

Svar: Jaha, men med tanke på att det var sån tidsskillnad så fick tex inte jag den informationen vilken jag tycker att dem hade kunnat skriva ut på deras nyhetssida på deras hemsida faktiskt. Tråkigt när dem gör såhär. /:
silverknight.blogg.se

2015-11-22 10:37:39


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback