Level 18

Jag tror inte jag var den enda som äntligen kom över till level 18. 
Asså jag tycker det är sjukt kul att levla upp, visst jag har ingen koll på vad man fick för extra stats men asså, känns skönt och även konstigt att ens lilla gula stapel är tom haha
Men men
Nu får man bara hoppas på att ssoteamet släpper mer uppdrag så man kan fylla upp den igen :3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Sara

Grattis till upleveln!

Svar: Tack! :D
silverknight.blogg.se

2015-11-04 23:24:37
URL: http://nouw.com/nolongerironic


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback