Så pigg, så bråkig!

Plockade ut morfar fast inte morfar ja, ni fattar vilken häst jag snackar om från stallet efter några dagars vila. Han vart lite piggare än vanligt och jag tog ner honom till ridhuset där han fick springa av sig lite innan jag hoppade upp igen. Väl uppe på ryggen fick jag denna härliga pose av honom haha 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Elise Dognight

Ooo! Vad fin morfar men ändå inte morfar är på bilden! Alltso sjukt söt <3

Svar: Han är massa fin även fast han är gammal :3
silverknight.blogg.se

2015-11-08 11:10:39


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback