Sneaky Dragons - Vecka 45

Måndagen började med ett litet snurrande event.
Vi var på dem flesta fiken och chillade med lite frågor och mat/kakor.
Vad jag kan komma ihåg så fick jag iaf 2 rätt av frågorna. :D Fett stolt!
 
 Tisdagens event stog det Tvätt på schemat. 
Badkläderna och min icke morfar häst var redo :3 
Nemo fick förhinder så jag hoppade in och tog hennes event och ja, vi löste det bra asså! :D 
Nemo hade planerat 11 olika påståenden där medlemmarna fick endast svara Sant eller Falskt.

Onsdagen var det sammankomst som vanligt.
 
Torsdagen vare dags för sista eventet på Nemo´s rehab vecka och det var träning som stog på schemat. 
Vi samlades i Fort Pinta för att låta dem springa loppet utan häst för att sen ta ner dem till stranden där ett litet simpass stog på tur :) Efter en liten simtur så blev det en försten till platsen tävling ^^ 
Och sen kramades vi :3 
 
Fredagkvällen var även Annie lite småsugen på att ha ett event så hon kokade ihop ett spontan event :D 
Dessa är så sjukt kul.
Vi samlades vid fg champet, där vi körde något som hette Stadskampen.
Hörnerna blev olika städer och vi skulle gissa på vart några namn som Annie sa stog. 
Det var väldigt kul och jag kom på en andra plats med 9 poäng. Sasha och Ellie tror ja också kom på andra plars. Miranda vann med hela 12 poäng :D  
 
Sen efter det sprang vi runt och typ utmanade varandra med att komma upp på vissa ställen eller att Ellie skulle komma på prispallen i VDC men det gjorde hon då inte haha :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback