Sneaky Dragons - Vecka 46

Denna veckan hade Nemo planerat enn typ Hippie vecka :D 
Peace, love and understanding :3 

I måndags var dem lite här och var och fotade lite bilder, jag har fått alla bilderna som togs och ska försöka uppdatera klubbens hemsida lite med dessa bilder. :)
Nedan ser ni ett vackert smakprov 
Jag låg med jobbig huvudvärk hela måndagen så missade detta vackra tillfälle men som sagt, jag har fått alla bilderna som togs och kan titta på dem hela tiden :3 

Tisdagens evnet var det en typ festival? 
Nemo hade planerat 5 olika delmoment och jag vann 3 av dem, ibland funkar det att paxa vinsten ;D 
Tigern i buren - Evelina Silverknight
Paket 1 (Lasagne) - Stina Wolfside 
Paket 2 (badkar) - Lena Crazystreet
Uttryckstävling - Evelina Silverknight
Bäst flowerpower klädsel - Evelina Silverknight


Jag och Robb var sjukt vackra asså, måste börja använda tröjan jag köpte. Fett ball asså :D 

Onsdagen var det sammankomst som vanligt och vi snackade om kommande vecka som medlemmarna ska hålla i. Väldigt spännande vecka att se fram emot. Jag var bortbjuden på kalas så jag kunde ej delta, men kapade detta fina kort av Nemo :3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback