Utöka kartan?

Något ssoteamet kanske inte direkt tänkte på är detta. 

Jag står alltså längst ut på Solholmarna, men det täcks över av rutan med namnet och kordinaterna. 
Jag tror inte det ska vara så. eheheh 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Cynthia Winterborn

Hej på dig! ;D Jag har nu en efterfråga och jag är nyfiken på, hur det kommer att din starthäst har en särskild man men två olika färger. Är det en bugg? Eller kunde du välja ut detta? Tack för svaret! ^^

2015-12-17 21:07:03
URL: http://winterborn.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback