Vilken helg...

Jag har vart bortrest sen i torsdags förra veckan och tänkte dela med mig lite om hur det allt var och vad vi gjorde och så :) Ni som följer mig på instagram (Evesilverknight) har sett en liten del. Men jag kände mig som värsta partypoopern när jag tog fram mobilen.

Anyway, resan började i torsdags för min del då vi ledare skulle planera det sista på våra event och även hjälpa till att dekorera huset och göra det halloween-igt :)

Brummade buss och när jag tittade ut så var det bara grönt överallt så kom och tänka på älgarna i Björnbröder så kastade upp denna bild på instagram
 
Heheheh

Väl framme i Jönköping så blev jag upplockad av Annie och Nemo som var taggade över att sätta igång med allt.
Vi åkte och käkade och sen åkte vi vidare till en styck Janni :D
 
Vi hittade våra kära pållar som stått stallat hos Janni sen förra året och dem vart jätteglada över att se oss och jag hörde att Kungen fått äta massa fint gräs under sommaren. :3
 Titta så söta dem är :'D Bästa käpphästarna ever! 
Efter vi stått och gosat ett tag var det dags att ta i tu med allt planerandet innan jag och Janni skulle åka och hämta Sasha och Haley U. Janni gjorde även en vacker skylt som dem skrattade lite åt när dem såg den haha :D 
 Vi åkte och käkade och jag och Haley U fick ha vår efterlängtade kebabdejt :'D Sjukt bra och god kebab så jag har blivit bortskämd med den och vill inte äta kebab hemma för det kommer inte vara lika gott :/ 

Under torsdagskvällen vara chill med film och chips och sen sa vi godnatt och inväntade fredagen där resterande av drakarna skulle dyka upp.
 
 
Fredagen kom och vi inväntade drakarna och dem dök upp efter några timmars intensiv väntan :3 
Vi började med våra event som vi hade planerat när alla hade dykt upp och det blev dekorera en cupcake , tipspromenad och även 4 olika skattjakter :D 
Efter många timmar gick jag och la mig halv 6 på morgonen haha. 
Lördagen hade Rockmormor och Nina planerat en utomhus skattjakt! 
Jag valde att hoppa över den och chillade med Rockmormor och Nina under tiden dem andra var ute och sprang, jag städade liiiite också, dock bara liiiite. Ehehe 
När alla var klara så blev det lite käk och sen filmmys. Skräckfilm i ett rum, animerade och barnfilmer i ett annat rum och jag och Bambi hittade grabbarna i datorrummet så vi chillade med dem. Efter några timmars gos somnade typ alla och ja sen var det söndag. 

Så nu sitter jag här, efter många timmars stor saknad av drakarna. Asså det är helt sjukt, kommer kännas så skumt att vakna upp imorgon och vara helt själv. :/ 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Sally monsterlake

Det låter som om ni hade kul :D

Svar: Det hade vi verkligen :D
silverknight.blogg.se

2015-11-01 18:39:14


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback