Halloweeeeeeeeen

När jag kikade in på sso´s hemsida igår upptäckte jag att dem lagt till denna vackra bild på deras sida. 
Jag började genast längta ännu mer till halloween än tidigare. 
Kanske mestadels för att snart är det dags att träffa dem underbara söta drakarna irl igen :'3 
 
Längtar ni till halloween?




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Matilda Southtree

Jag längtar till Halloween, för då ska jag bli vampyr på mitt andra konto med *u* Nu är jag bara vampyr på ett :(

2015-10-16 09:17:57
URL: http://matilda-sso.bloggplatsen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback