Q & A

Har du en fråga så kan du alltid breva till Johanna Dragonborn ( mitt server 2 konto ) vars brevlåda är tom mer eller mindre hela tiden än den är på mitt server 1 konto ^^
 
Detta lilla brev hade trillat in häromdagen på mitt main konto Evelina och jag fort som attan tog bild på det och sen raderade för att nu kunna svara på det här. Och jag ber er, om ni har frågor, skicka dem då till mitt Johanna Dragonborn konto istället. Då min låda blir rätt så full på Evelina så har ni störra chans att få iväg erat brev till Johanna istället! :D

 
 
 
1. Jag har spelat väldigt länge, detta är väl 3e året tror ja? Skapade bloggen iaf i början av mars 2013 ^^
2. Så länge jag kommer tycka det är intressant och kul helt enkelt. Vet inte ärligt talat hur länge men jag har en underbar klubb som jag driver tillsammans med 3 helt amazing kvinnor så mig lär ni inte bli av med i första taget :3 
3. Dem heter så bara för att jag lättare ska hålla koll på vilka namn  jag redan har tagit så jag tex inte får två hästar som heter likadant. 
4. Har aldgit haft SD utan jag har Sneaky Dragons, jag skapade klubben den 9 augusti 2013. 
5. Just nu bor jag på Vingården med alla mina 30 + hästar, eheh, Men vi har nyligen flyttat runt lite och jag har blivit lite kär i Firgrove tex och även Gådstallet av någon konstig anledning :p  Så om sso skulle plocka bort Vingården hade det stått mellan dem två stallen.
 
Tack för dina frågor Sheila! :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback