Sneaky Dragons - Vecka 42

Denna veckan har Sofia Godlknight varit vår eventledare även om jag fick äran att hjälpa till men endå! Sofia hade planerat denna veckan och det var sjukt bra gjort!


Det började med att i Måndags fick dem som dök upp på eventet ett brev. Vi valde ut vilken person som skulle få ett brev och sen vart just detta brevet skulle läsas upp. Dem skulle alltså under detta event med hjälp av ledtrådar/gåtor lista ut vad som skulle hända denna veckan :3 Sjukt kul även att hålla i, dock tog jag bara två bilder för det var en hel del att hålla koll på faktiskt. 
Här har ni ett exempel på ett av dem 7 breven som delades ut. 
 
"Duktigt! Nu vet ni vart morgondagens event kommer att starta. Mer om exakt plats kommer att stå på schemat efter detta event. Men nu ska ni försöka lista ut om vad eventet ska innehålla. Och denna utmaningen kommer ni få 3 ord som har en koppling till denna aktivitet.

Klurigt, Sammarbete och trötta ben " 


 
Tisdagens event bestod alltså av en inviduell tipspromenad. Vi samlades vid kojan i Gröndal och sen red vi runt lite hejvilt och som sista typ uppgift fiskade vi :3 
Allt avslutades på cafet med en Fiskmacron och sen en gosig kram :3 
 
Onsdagens möte var jag inte med på då jag vart inte kompis med mitt huvud för fem öre. :/ 
 
Till torsdagens event var jag en clown. Med alla möjliga roliga färger och även nytt fräscht vackert hår! 
Folk trodde att jag var hackad för, ja jag såg hemsk ut. men jag var inte hackad utan jag valde att se ut så till eventet ^^
 
Tog dessvärre inte många bilder alls, blir lätt så när man måste hålla koll på allt ehehe
Man blir helt in i eventet asså. ^^
Vi samlades och fick ihop våra lag, sen drog vi och tävlade i Moorland, Firgrove och sist Gröndal. Jag resultattävlade bakom den som var i laget som tävlade banan. Dem tävlades alltså en tävling utan kontrollerna.
Spännande spännande :3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Elin Dragonfall

Är det bara jag som har undrat hur i skjutton en fiskmacaron kunde smaka?

Svar: Asså jag tror inte den smakar gott. :p
silverknight.blogg.se

2015-10-18 19:48:15


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback