Sneaky Dragons - Vecka 43 - Medlemsveckan

Denna veckan klubbens medlemmar fått ställa och styra och det har faktiskt gått jävligt bra! :D Fett stolt här, måste erkänna lite att det var rätt skönt att bara glida runt typ och vara med på event och inte behöva hålla i dem, självklart så älskar jag att hålla i event men endå, ibland behöver även jag semester hehe 
 
Måndagen började med Game of Thrones vs The Walking Dead event med Sofia Goldknight och Natalie Skyforce i spetsen. 
Vi samlades vid ingången till Firgrove där vi fick reda på att Sofia och Natalie´s hästar hade rymt. Så vi fick ignorera varandra och sen börja leta efter dem runt tävlingarna och även runt i byn. Jag vart så sämst så hittade Natta´s häst typ precis i slutet haha. Haley U var snabbare och vann det delmomentet. 
Efter det brummade vi till klubbhuset där vi delades in i lag och fick citat från antigen GoT eller TWD. När citaten var slut avslutades det med lite Under Hökens Vingar på Dem Glömda Hedarna. 

Tisdagens event höll Nina Bunnystorm, Amanda Wolfdaughter och Victoire Winterfall. Skattjakt stog på eventet och jag var inte så värst när vi startade men det släppte förväntasvärt bra :o 
Parades ihop med Ellie och vi lyckades plocka hem andra platsen! :D Woop Woop! 

Onsdagens möte eller jag menar sammankomst höll Sasha Duskgirl i och vi snackade om Lucia :3 
Jag var med som moraliskt stöd och Sasha var megaduktig. Så nu vet jag vem jag ska snacka med när jag inte kan hålla i dem eller någon av ledarna kan ;D Eheh
 
Torsdagens event höll Simone Winterknight och Amanda Youngweb. 
Vi fick 4 frågor som skulle besvaras och sen skulle vi få ledtrådar till något. 
Jag hamnade med bäste bubben själv, tvärr var jag lite för trött och dum så vi kom tyvärr inte den delen ehh men vi hade kul iaf :D 
Allt avslutades med att Ellie och Nemo fick en lyckodush för att dem vann! :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback