Sure har fixat en...

... morfar häst fast det är endå inte en morfar häst men endå en morfar häst.
 
Dragonfather blev namnet och nu behöver jag inte oroa mig ang outfits till honom då han ej kan ha någon, Perfekt ;D 
Dock äter han jämt typ. Även på transporter. Duktig pålle
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Elin Dragonfall

Han får bli det hemliga vapnet mot de som har för höga priser på transortering!

Svar: Precis :D
silverknight.blogg.se

2015-10-26 19:52:03
Selma Frendtree

Sture han blir dit vapen mot transport schafören för att det är för dyrt.Nu kan du bara säga Stjusa mig annars skickar jag hästen upp på transporten som tar sönder transporten

Svar: Precis! :D
silverknight.blogg.se

2015-10-30 21:11:36


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback