- Sneaky Dragons -

För tre år sedan tog jag beslutet att lämna min dåvarande klubb och rollen som klubbledare. 
Jag gick och skapade mig en egen klubb vid namn Sneaky Dragons som har växt något så otroligt mycket på 3 år. 
Vi har gått igenom väldigt mycket och vi har kämpat för att vara där vi är idag.
Jag är så sjukt stolt över alla som har Sneaky Dragons under sitt ingame namn. 
Äldre bild på oss men vad spelar det för roll, kärlek då och kärlek nu!

Jag vill tacka alla personer som har hjälpt oss att komma dit vi är idag, en stor underbar famlij. 
Gamla som nya medlemmar, ni är underbara! <3 

Vi kommer att ha en privat fest för oss medlemmar och sen kommer vi även fixa en livestream och en liten fanträff typ. Den kommer att ske i helgen så håll ögonen öppna ! :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Sigrid Winterdotter

Men åh så kul! Hoppas födelsedagsfirandet blir jätteroligt! Tyvärr kan jag inte komma eftersom jag är på Marshmallow Clouds, och jag känner inte riktigt för att byta :P Men ni har det säkert kul ändå ;)

Svar: Du kan kika in på klubbens twitch på fredag kväll kl 20.00 ( https://www.twitch.tv/sneakydragons ) där vi kommer fira också :3
silverknight.blogg.se

2016-08-09 11:47:39
URL: http://sigewi.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback