Ändra kameravinkeln?

Varför kan man inte få möjligheten att tex i en by, ställa sig vid en stolpe eller något som låter en flyga iväg med kameran så man kan få en snygg överblick bild över byn? 
Så som i ett uppdrag i Fiskebyn där man ska leta efter något och man får ta hjälp av fyren.
 
 Om jag fick ändra något med just kameran i spelet så hade jag gjort så man kan lossa den från sin karaktär och fästa den på andra saker tex ett staket om man rider i en paddock, eller ha den mer utzoomad eller inzoomad på ens karaktär. Just möjligheten att ändra sin kamera hade varit såå najs, kanske för att jag både fotar och filmar när jag spelar så hade det iaf vart sjukt najs :3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Sigrid Winterdotter

Hade ju vart azum! <3

2016-08-13 21:55:44
URL: http://sigewi.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback