Bloggutmaning - Blogg - Dag 2

Vill du också göra denna bloggutmaning så kika in här
 
.·´¯`·-> Vad bloggar du om? <-·´¯`·.
 
Jag försöker lägga main fokuset på at blogga om spelet StarStableOnline, sen kan jag även blogga lite om privata saker, andra spel så som Minecraft eller Skyrim och ibland kanske det kommer upp lite musikvideos eller annat skoj jag kan ha hittat runt om på nätet :3 

Jag kan blogga om en viss bild som jag bara vill visa upp eller så bloggar om klubben Sneaky Dragons som jag driver tillsammans med Annie, Haley och Courtney. 

Nä men jag bloggar om det jag själv vill blogga om liksom, det jag tycker är intressant att både skriva och läsa :) 
Evelina och Dragonshadow får visa upp Sneaky Dragons klubboutfit :)




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback