Bloggutmaning - Blogg - Dag 5

Vill du också göra denna bloggutmaning så kika in här
 
.·´¯`·-> Vad för dig intresserad av att följa en blogg? <-·´¯`·.

För att jag ska börja följa en blogg så vill jag ha välskrivna inlägg utan stavfel och för många förkortningar och en bra uppdatering med det tänker jag på att kanske kommer upp minst 1 inlägg om dagen och varierande inlägg och inte bara samma / liknande inlägg dagligen. 
Det kan vara ett inlägg om ett viss speciellt spel, eller något som intresserar just mig :3
 
Evelina och Dragonsong är redo för en promenad :3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Meja Dolphinheart

Hej!
Har länge undrat lite om Sneaky Dragons klubbledare, hur dem blev det, när dem blev det, vilka som har varit och lite allmänt.

Skulle vara jättekul om du hade kunnat skriva ett inlägg kring detta.

Kramar <3

Svar: Hej! Har nu haft tiden till att pilla ner ett litet inlägg som kommer dyka upp inom snar framtid :3
silverknight.blogg.se

2016-08-13 20:56:09


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback