Bloggutmaning - Blogg - Dag 6

Vill du också göra denna bloggutmaning så kika in här
 
.·´¯`·-> Vad får dig att sluta följa en blogg? <-·´¯`·.

Om jag slutar följa en blogg så är det nog för att jag har tappat intresset helt enkelt för bloggen eller så har den inte uppdaterats på ett tag. Eller så har bloggaren slutat blogga helt enkelt. :3 

Detta inlägget blev väldigt litet men det är inte mycket faktorer som gör att jag kanske slutar följa en blogg haha
Fjantis som min häst heter i spelet Alicia Online 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback