Bloggutmaning - Blogg - Dag 8

Vill du också göra denna bloggutmaning så kika in här
 
.·´¯`·-> Hur ofta och vilka andra bloggar läser du? <-·´¯`·.
 
Dem bloggarna jag läser är en del människor från klubben och sen är det nog bara Esme´s blogg jag kikar in på. Hade en hel del drös med bloggar jag läste innan men allt efter tiden gick så har dem försvunnit bort från bloggvärlden liksom, antigen tagit en paus eller slutat helt. 
Jag försöker att kika in på dem aktiva bloggarna när jag sitter vid datorn men ibland hinner man inte eller så glömmer man av det. Ni vet hur det, ena stunden har man inget alls att göra och andra stunden har man miljoners saker att göra. 
Evelina och Dragonprince. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback