Bloggutmaning - Personligt - Dag 1

Vill du också göra denna bloggutmaning så kika in här
 
.·´¯`·-> Vilka intressen har du förutom StarStableOnline? <-·´¯`·.
 
Jadu, jag gillar att kolla på en hel del serier. Iaf när jag inte spelar sso. Sen kan jag även sitta och spela andra spel, då jag gillar spel :3 Har sett än hel del serier iaf och en hel del filmer. 
Sen sover jag väldigt mycket eller jag gillar att göra det så man kan väl se det som ett intresse? :s Hahah
Nä men jag gillar djur, mest hästar och katter. Gillar att fota, umgås med vänner och familj och ibland när jag har riktigt tråkigt så kan jag få för mig att gå ut och gå bara för att det är skönt typ :3 
 
En drake från spelet Skyrim 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback