Bloggutmaning - Personligt - Dag 2

Vill du också göra denna bloggutmaning så kika in här
 
.·´¯`·-> Vilken är din favoritfärg, Favoritmat, Film, Bok, Serie? <-·´¯`·.
 
Oj! 
Ehm, okej vi börjar lätt.
Favoritfärgen är svart, iaf om man kikar in i min gaderob.... Svarta kläder överallt och nästan bara svarta strumpor. Äger två olika par strumpor som är gråa, thats it. Men svart kan man matcha till allt så det är nog därför jag känner att jag gillar det.
Favoritmat, oh tacos är sjukt gott. Kebab är sjukt gott också. Pizza är också sjuuukt gott. Sen är även potatis sjukt gott. Och mammas mat. Jag kan inte välja, sorry :/
Favoritfilm, The Hunger Games filmerna är rätt bra, samma med The Maze Runner. Det är iaf dem som jag kommer ihåg som jag senast såg. Ehm så ja det måste ju vara dem.
Favoritserie, True Blood, Prison Break, South Park, The 100. Eh som jag sa tidigare att jag kollar/kollat på så många olika serier så jag kan inte bara peka ut 1. ( Hittade ett inlägg där jag har skrivit lite om serier, tänk på att inlägget är gammalt så jag har sett några mer serie än dem jag skrivit upp, iaf läs HÄÄR! )
Favoritbok, ehm. Läser väldigt sällan böcker så sorry, har ingen jag kan komma på just nu.
 
Evelina och Dragonsuprise




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback