Bloggutmaning?

Något jag är väldigt dålig på är att komma på egna ideer och inlägg eller så till bloggen, men när jag kikade in på Esme´s blogg såg jag att hon hade börjat med en bloggutmaning och jag tänkte det kanske jag också kan göra, inte för att jag bråkar vara särkilt redig på att slutföra dem man jag ska försöka if är min tanke. 
Den/dem utmaningarna jag har tänkt mig försöka göra är dessa som Cecilia har knåpat ihop.
Är du också sugen på att göra dessa eller att läsa Cecilia´s blogg så kika in här
 
 Kan säkert hända att jag hoppar över vissa kategorier eller punkter då jag kanske anser att dem blir för kluriga att skriva om eller blir allt för korta inlägg eller ja, vi får helt enkelt se vad som händer :3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback