Dragonfaith

Jag var lite lat med att levla upp mitt senaste tillskott men jag kämpade på in i det sista och fick klart henne igår. 
Dock, så hade jag tröttnat jättemycket på henne så hon fick åka på semester och jag tror jag snart kommer börja sakna henne och plocka hem henne igen, haha :D 
Men vacker är hon allt :') 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Alexandra

Levrade också idag, ibland får man ett såndärt ryck haha! :)

2016-08-08 20:16:56
URL: http://nouw.com/goldnose
Meja Crazyrock

Men what? Har din häst bläs? Den har väl en typ nymåne?

Svar: Kan vara redigerat ;)
silverknight.blogg.se

2016-08-10 06:37:46
URL: http://mejacrazyrock.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback