Önskeinlägg?

 
Hittade en kommentar som ville att jag skulle skriva lite om klubbledarna i Sneaky Dragons. 
So here we gooo :D 

Dem tre tappra klubbledarna som är i Sneaky Dragons är
Haley Rainstorm, Annie Lightningheart och Courtney Silverhill

Asså jag och mitt minne är sämst, så jag kommer inte ihåg exakt varför och när jag valde dessa. Vet iaf med Nemo. Hon hade länge stått som Ridlärare men ändå gjorde hon jobbet som klubbledare så valet var simpelt att dra med henne i ledar rollen. 
Haley och Annie var redan klubbledare, Annie blev som en typ liten överraskning eller så, tror ja. 

Det är faktiskt dem ända klubbledarna jag har haft och vad jag vet just nu så tror jag inte vi behöver en till. Vi är alltså fyra olika personer som driver klubben framåt och vi har gjort det i mer än 2,5 år så jaa vi lyckas ju bra :D 

Dem är underbara alla tre, dem har samma driv och vilja att få klubben att vara där vi är idag, Dem är påhittiga med event och bara helt underbara människor utanför spelet <3 
 
Jag hoppas att det var svar på din kommentar, du som kommenterade :)  




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback