Three years <3

Åååhh, jag kan knappt fatta det! 
Jag har ägt en klubb i ett spel i över tre år. Det är helt magiskt samtidigt som det är lite tragiskt haha
Magiska är att jag har träffat så många sjukt härliga olika människor under loppets gång och då samtidigt har jag spenderat 3 år på ett spel. Det är lite deprimerande när man tänker på det djupare haha
Liksom jag hade säkert kunnat göra något heeelt annat under dessa tre år men hade jag inte gjort det hade jag inte fått träffa underbara människor och även fått prata och vara social med er! Det är helt sjukt! :,D
 
3 bilder från vår privata fest när vi fyllde år <3




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Bubben

Bästa klubbägaren någonsin :')

2016-08-26 00:42:51


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback