Underbara vänner

Fick en fråga för några dagar sen om jag fortfarande hade SR på Vera vilket jag svarade nej tyvärr, och så snackade vi lite om det och sen vips fick jag en SR kod. :') 
Dessvärre bara 7 dagars kod men ändå, helt sjukt snällt, visst hon behövde inte den själv och visste om mitt Vera konto :'3
 
Vi började med att lämna in lite sprickor och gick upp till vänligt inställd, yes, jag jobbar snabbt haha. 

Sen gick vi på lite huvudstory uppdrag. Vi hämtade och lämnade lite böcker, låste upp ett valv och snackade med Starshine *.* Visst han var lite ledsen ett tag tills jag visade honom sprickan som Lisa gömmer sig i, men då blev han glad, så snart ska vi väcka den Svarta Änkan och rädda Lisa :3 
Men det blir i ett annat inlägg. 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback