Höloftet?

 Jag la upp denna bild på min instagram och fick sjukt många kommentarer på hur jag kom upp hit. Det var inte min mening med att skapa värsta kommentars grejen över det så timmar senare när jag upptäckte att det blev såpass många kommerntarer la jag upp en till bild med en cirkel omringat ena boxdörren där nere och skrev att här har ni svaret, för att ja, boxdörren är svaret till hur jag kom upp på höloftet.
 
Du öppnar dörren sittandes på din häst, stannar i mitten, alltså typ frambenen i boxen och bakbenen utanför i stallgången och sen när boxdörren stängs kan du flyga iväg. Svårare än så är det inte.
Men man får testa massor med gånger och hoppas på att man får flyga upp på loftet :3




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback