Design byte :3

Vintern är över enligt mig nu och jag tycker det är skönt att snön har försvunnit från sso för nu kan man äntligen ta fina vår/sommar bilder :D 
Jag kommer pilla lite med designen då och då  för att få det fint och sen för att få in en ordentligt headerbild, änsålänge får ni stå ut med min minecraft gubbe haha :3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Amanda Eriksson

Vad fint:)

Svar: Tack så hemskt mycket :D
silverknight.blogg.se

2016-02-05 16:58:05
URL: http://mandanellie.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback