Problem, igen. :/


Ehm så ja. Allt kanse försvinner på datorn, det vet jag inget om ännu. Men om det gör det så kommer tex Frågevideon inte dyka upp på ett bra tag. ehm. vet inte direkt vad jag ska säga eller göra. 
Har tur att sambons dator funkar dock är han sjukskriven och hemma med en bruten hand och sitter väldigt mycket vid den så jag kommer väl inte sitta där heller. 
Yaaayyy..




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Anonym

Vänta nu lite, är du Kim? blir totalförvirrad för jag tänker på FlixiKim @.@

Svar: Har samma namn som honom ja men jag är inte han.
silverknight.blogg.se

2016-01-13 20:33:58


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback