Fräser fräser fräser

Lite osäker på om jag har skrivit något om dem nya animationerna till fräsrarna... Om jag har gjort det får ni läsa det igen haha

Men iaf, dem är lite fina det är dem. Den jag köpte är den matta, mer gråare fräsern. Det jag inte gillar med någon av dem är att dem är så sjuuukt glansiga i manen och svansen och att dem står och hänger / tigger med ena frambenet som en hund.

När dem står still med alla fyra hovarna på marken är dem väldigt fina trots sin glansiga man och svans.

Jag gillar kroppsformen, jag gillar deras rörelse förutom traven, den tycker jag påminner om Tennessee Walking Horse. Den ser sjukt dum ut både som låglevlad och höglevlad häst.Nää det är inget jag gillar.
Sen är jag så velig om jag verkligen vill byta ut den gamla modellen till den ny, jag gillar den nog den gamla modellen mer faktiskt. Men fråga mig igen om någon vecka så kanske jag gillar den nya modellen mer. 
"Stela" gamla modellen är fruktansvärt vacker. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback