Kämpandet ger resultat

Jag har verkligen inte haft orken till att bli Beundrad med stranden så just nu nöjer jag mig med att vara Poppis hos honom. Om jag spelar nästa sommar och han kommer tillbaka då, då kanske jag går in på Vera och försöker göra klart. 
 
Jag har annars lagt krutet här och några dagars kämpande med Solens Cirkel blev jag äntligen Populär och fick äntligen lite mer uppdrag :3 
Och nu har jag fått en ny grej att fixa dagligen och jaaa, vi får väl se hur det går med det haha 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ebba

Grattis på födelsedagen finaste Sture!! Hoppas du får en fin dag, det förtjänar du!❤️❤️🎉Kram kram💝
//Ebba Highland
PS. Hoppas att det nu är din födelsedag och att jag inte helt är ute och cyklar men har för mig att det var den 25:e💗

Svar: Miihihihi jaaa, tackar :D
silverknight.blogg.se

2016-07-25 11:23:21


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback